DRØM Studios AS

Karenslyst Allé 9B, 0278 Oslo

Org. nr. 919127279

Mail: nettbutikk@dromstudios.no

Kjøpsbetingelser og retur/reklamasjon gjelder alle kjøp fra dromstudios.no

 

PRISER
Alle priser er i norske kroner og inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen fullføres og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss på telefon eller mail hvis du har spørsmål.

 

BETALING
Vi på DRØM samarbeider med de største leverandørene av betalingsløsninger for at du skal føle deg trygg når du handler hos oss og vi har et bredt utvalg av muligheter for at du skal kunne finne den betalingsløsningen som passer deg best til enhver tid.

Vi aksepterer gjennom Stripe alle de vanligste bankkort/kredittkort: Visa, Mastercard/Eurocard, American Express og alle kort tilknyttet disse leverandørene, for deg som ønsker å betale direkte når du handler. Når du gjennomfører betaling med kort så blir du videresendt til Stripe sin betalingsløsning. All kortinfo blir håndtert av Stripe og videresendt til din kortutsteder for verifisering. Er kortet ditt innrullert i 3dsecure så må du også gjennom bankid verifiseringen. Bankid applet er avhengig av java så kontroller at den er oppdatert. Benytter du bankid på mobil så trenger du ikke java.

Dersom du ønsker å betale etter at du har fått varen, eller å delbetale beløpet, kan du velge å betale gjennom Klarna.

 

RETUR OG REKLAMASJON
Vi håper selvfølgelig at du blir kjempefornøyd med det du handler uavhengig av hva det er, men skulle du likevel ønske å returnere varene til oss så fyller du bare ut returskjema som fulgte med pakken. Vi følger som alle andre nettbutikker de regler som settes av angrerettloven, men har valgt å gi deg som kunde ubegrenset tidsfrist på returen din. Det betyr at du dermed kan ta deg ekstra god tid hjemme før du vurderer om produktet sto til forventningene - hvis ikke kan du mer enn gjerne sende det i retur så noen andre kan få glede av det. Eneste kravet er at produktet må være i samme stand som da du mottok den, ubrukt og med alle medfølgende lapper og tags på. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Derfor anbefaler vi at du alltid sender returen med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare.

Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til nettbutikk@dromstudios.no. Ifølge kjøpsloven må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen og veldig gjerne gode bilder i høy oppløsning ettersom dette kan bli etterspurt. Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på mail. Normal svartid er innen 24 timer.

Mail: nettbutikk@dromstudios.no

 

PERSONOPPLYSNINGER
DRØM Studios AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.