FRAKT, LEVERING & RETUR

Hos DRØM har vi alltid standard fri frakt - uansett hvor stor ordre og DRØM du måtte ha.

Standard frakt - Pakke i postkassen

Dersom pakken er av en slik størrelse at vi kan sende den direkte til din postkasse vil vi alltid gjøre det. I enkelte tilfeller, dersom pakken skulle vise seg å være for stor, eller det er en adresse der hvor Bring/Posten av ulike årsaker ikke kan tilby dette, vil pakken bli levert på ditt nærmeste postkontor/post i butikk. Vi tilbyr her fast lav pris på 49.- uansett størrelse. Du vil motta en melding når pakken ligger i postkassen (dersom den er liten nok) og/eller kan hentes. Det er derfor viktig å oppgi korrekt mobilnummer og mailadresse når du legger ordren.

Vi etterstreber alltid å sende bestillingene så fort som overhode mulig. Normal leveringstid er 2–4 virkedager fra pakken er sendt fra oss - avhengig av hvor du bor ved standard frakt. Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Posten/Bring.

RETUR OG REKLAMASJON

Vi håper selvfølgelig at du blir kjempefornøyd med det du handler uavhengig av hva det er. Skulle du likevel ønske å returnere varene til oss er dette ingen problem! Da fyller du bare ut retur-skjemaet som fulgte med pakken. DRØM følger reglene som settes av angrerettloven, men så har vi valgt å utvide fristen for retur. Dette betyr at du kan ta deg god tid hjemme før du vurderer om produktet sto til forventningene! Hvis det ikke var helt som forventet kan du når som helst sende det i retur til oss. Det eneste kravet er da at varen skal være i samme stand som da du mottok den - ubrukt og med alle tags/lapper på. Du må selv betale for returporto og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Det kan derfor være lurt å sende pakken med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake, bytte størrelse eller bytte i en ny vare. 

Hvis du er så uheldig og finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til nettbutikk@dromstudios.no. I følge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen og veldig gjerne gode bilder i høy oppløsning ettersom dette kan bli etterspurt. Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på mail.

Mail: nettbutikk@dromstudios.no

KONFLIKTLØSNING VED TVISTER

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500  eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.