Om du handler for 1000 kr eller mer får du gratis frakt (pakke til postkasse eller pakke til hentested). Fraktkostnaden trekkes automatisk fra handlekurven når verdien overstiger 1000 kr. Om bestillingen din ikke overskrider denne summen er det disse prisene som gjelder: 

Standard frakt - Pakke til postkassen: Vi benytter Posten/Bring sin "pakke i postkassen". Dette betyr at ordren leveres i din postkasse, så lenge det er plass og Posten/Bring tilbyr dette på din adresse, til fast lav pris på 49 kr. Dersom det av en eller annen grunn viser seg at denne leveringsmetoden ikke går, vil pakken bli levert til på ditt nærmeste postkontor/post i butikk.

Vi sender alltid pakken din så raskt som mulig - enten samme dag eller dagen etter om du bestiller etter butikkens åpningstid. Normal leveringstid er 2–4 virkedager fra pakken er sendt fra oss - avhengig av hvor du bor. Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Posten/Bring. Du vil motta hentemelding/ informasjon på SMS eller mail, så det er viktig å oppgi korrekt mobilnummer og mailadresse når du legger ordren.

RETUR OG REKLAMASJON

Vi håper selvfølgelig at du blir kjempefornøyd med det du handler uavhengig av hva det er. Skulle du likevel ønske å returnere varene til oss er dette ingen problem! Da fyller du bare ut retur-skjemaet som fulgte med pakken. Hos oss har vi ingen tidsfrist for retur - vi krever kun at solbrillene ser ut som da de ble mottatt. Dette betyr at du kan ta deg god tid hjemme før du vurderer om solbrillene sto til forventningene!

Du velger selv hvordan du skal returnere solbrillene, men vi anbefaler at de pakkes godt inn og sendes med sporing for din egen og vår sikkerhet. Returen sendes til showroomet til UTRO Agency:

UTRO Agency

Thorvald Meyers gate 9, inng. Mølleparken

0555 Oslo

Hvis du er så uheldig og finner feil eller mangler ved varen ønsker vi veldig gjerne å rette opp i dette. Send oss da en mail på nettbutikk@dromstudios.no med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen og veldig gjerne gode bilder i høy oppløsning ettersom dette kan bli etterspurt. Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på mail.

Mail: nettbutikk@dromstudios.no

KONFLIKTLØSNING VED TVISTER

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500  eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.